lalalalala ~

Hai , i'm wanie . engkau ? *pikir sendiri* cerita ini cerita benar bukan kisah dongen zaman P.Ramlee yang aku boleh suka suka jea update .i write what i feel in life . tak suka baca kau boleh angkat kaki pergi dari sini . Haha *ketawa kejam*

Saturday 20 August 2011

~ dOakU ~



,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
;                                                                                         ;
; yA ALLAH ,, jika aku jatuh cinta ,,                               ;
; cintakan lah aku pada seseorang yang                            ;
; melabuhkan cintanya pada mu ,,                                     ;
; agar bertambah kekuatan ku untuk menyintai mu ..       ;
;                                                                                          ;
; yA MUHAIMIN ,, jika aku jatuh hati ,,                          ; 
; izinkanlah aku menyentuh hati                                        ;
; seseorang yang hati nya tertaut pada mu                         ;
; agar tidak jatuh aku ke dalam                                          ;
; jurang cinta nafsu ..                                                          ;
;                                                                                           ;
; yA RABBANA ,, jika aku jatuh hati ,,                             ;
; jagalah hati ku pada nya ,,                                                ;    
; agar tidak berpaling daripada                                            ;
; hatimu ...                                                                            ;
;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,;

No comments:

Post a Comment