lalalalala ~

Hai , i'm wanie . engkau ? *pikir sendiri* cerita ini cerita benar bukan kisah dongen zaman P.Ramlee yang aku boleh suka suka jea update .i write what i feel in life . tak suka baca kau boleh angkat kaki pergi dari sini . Haha *ketawa kejam*

Thursday 13 October 2011

~ Alhamdulillah ... syukur nikmat Allah ~

Alhamdulillah ,,
ary neyh sudah masuk ary yang ke-2 aku duduki peperiksaan SMRA
setakat neyh suma soalan yang aku jawab semuanya boleyh ,,
tapi ,, tadi paper bahasa melayu aku tak sempat jawab semua soalan
tiba-tiba jewr masa dah tamat ..
satu soalan aku tertinggal ..
bagi aku 3 jam untuk jawab paper bahasa melayu tidak mencukupi ,,
adussshh .. !!! .. hMmM ,, tapi ,, taapa2 ..
Alhamdulillah ,, aku syukur nikmat Allah ..
Allah telah mempermudahkan urusanku di atas dunia
Allah telah mempermudahkan diriku semasa menjawab
soalan peperiksaan sebentar tadi ,,
tapi ,, lepas neyh ...
aku harus menghadapi cabaran dalam menempuhi sembilan lagi paper
yang belum dijawab oleh aku .. iaitu ,,
HADIS , TAFSIR , NUSUS , USUL FIQH , NAHU & SOROF ,
TARIKH ISLAM , BALAQAH ,BAHASA INGGRISH DAN INSYA MUTOLAAH
aku harap ,, lulus dalam exam SMRA neyh ..
insyaallah .. dengan doa dan harapan serta usaha aku selama neyh
dan juga serta sokongan dari kedua ibubapa aku dan juga  Si Dye 
aku akan uwt yunk terbaekk dalam exam neyh ..
insyaAllah ,, dengan izin Allah ..

No comments:

Post a Comment