lalalalala ~

Hai , i'm wanie . engkau ? *pikir sendiri* cerita ini cerita benar bukan kisah dongen zaman P.Ramlee yang aku boleh suka suka jea update .i write what i feel in life . tak suka baca kau boleh angkat kaki pergi dari sini . Haha *ketawa kejam*

Friday 14 October 2011

~ pErSiS eMpAnGaN yAnG iNgiN mEnGaLir ~


sepasang mata yang redup ,,
lagi manis bila di lihat ...
aku besyukur kerana mempunyai sepasang mata
yang sempurna di kurniakan oleh ALLAH
buat seorang hambanya ,,
aku bersyukur ..
setiap kali terbangun dari tidur lena ku
aku dapat melihat keindahan alam ciptaaan ALLAH SWT
begitu indah ,,
subahanAllah ..
setiap kali aku hadapi masalah
aku akan bertemu dengan ALLAH
iaitu di dalam solat ku setiap hari ,,
dan juga dalam zikir ku ...

wahai sepasang mataku ,,
janganlah engkau mengalirkan persis empangan air mata mu
ketika ku dalam masalah ,,
aku tak engin melimpahkan dosa di atas dunia neyh ..
aku banyak membuat salah terhadap seorang hamba ALLAH ,,
aku banyak buat salah terhadap dia ,,
aku ego pada diri ku ,,
aku tak pernah mengerti perasaan dia selama neyh ,,
tapy ,,
perasaan sedeyh aku ..
tak mampu bertahan lagi ,,
persis empangan di mataku terasa engin mengalir ,,
maafkan diriku ..
kerana selama ini aku bersalah terhadap dirimu ..



No comments:

Post a Comment