lalalalala ~

Hai , i'm wanie . engkau ? *pikir sendiri* cerita ini cerita benar bukan kisah dongen zaman P.Ramlee yang aku boleh suka suka jea update .i write what i feel in life . tak suka baca kau boleh angkat kaki pergi dari sini . Haha *ketawa kejam*

Saturday 18 January 2014

I don't know


  * Open the window * " Breath in breath out " Alhamdulillah ~ Allah bagi kesempatan untuk teruskan hari hari aku di atas muka bumi nie . SubahanAllah ~ cantiknya pemandangan di luar . Hee .. Ciptaan Allah semuanya cantik cantik kan . Hehe ( Syukuurrr ) Ehh ! entry kali nie yang ke 100 . Yeehh ! * baru 100 buat shok * Haha biar lha kan kan . shok sendiri . kau apa taw . Bluueeekkk :p

* Open Your Eye * think the use of mind . what you want do it today ? Haha , perancangan hari hari kita mesti kena ada kan kan . kalau tak , tak sempurna hari hari tanpa ada aktiviti " Not best lha " Haha . So , selalu hari hari cuti korang buat apa ? Hah ! sebagai student tuu , homework ? mesti belambak gila gila  kan . Ehh ! tipuu lha kalau tadak homework . tipu ! tipu ! tipuuuu ! .  Btw , hari cuti di waktu pagi mesti hampa hampa sedapp jer tidur di atas bantai yang empuk lagi kenyal . Haha , * macam penal makan jer * sampaikan air liur keluar pon dah tak sedar .  Weekkk * jilan lidah panjang panjang * 


Anyway , pagi pagi camni lha kan kan . i don't know what i want do . Haha * gelak kejam * cakap awal awal tadi dah macam ada aktiviti menarik nak share kan . * sekeh kang *  Huuu ~ jangan percaya orang camni . tipuuu tipuu tipuuu jer keja . Hah ! pagi pagi lagi nama aku terdengar di cuping telinga nie . " Alongg ! Alonggg ! Alonggggggg ! " . * in heart * Ehh ! aku mimpi kah ? siapakah yang memanggil nama aku ? En.Mimpi kaaa ?  * perhh ! ayatt . Wuuu ~ macam zaman dulu 90-an * suara itu semakin dekat . " Aloooonngggg !! pegi pasar . " * Open eye ! See there * Ehh ! budak kenek nie rupanya . ingatkan siapa tadi . kalau tak dah kena kau aku kerjakan . Haha * garang tak ? *  Wuuu ~ 


'' Hari hari di pagi hari pergi pasar ~ Lalala . hari hari pergi pasar ! * nyanyi sikit baru tak bosan *  Muka aku nie dah famous satu pasar . Haha , satu pasar jer K . sampikan mak cik , pak cik dekat pasar tuu hari hari tengok muka yang sama * naik muak jer * . Hari nie mummy suruh cari ikan . Pusing pusing pusing ! semua ikan mahaii mahaiii . Hm , zaman sekarang mana ada barang yang murah . air kosong pon 50 sen . Mahaii kan kan ? Btw , pusing punya pusing dalam pasar tuuu . smpai lha jadi bengong aku di buatnya . Lastly , beli dua jenis ikan . Dua jenis Ok , bukan dua ekor . kalau dua ekor sorang makan pon tak cukup . Haha , ikan keli dengan ikan temenung a.k.a ikan kembung . Lalala ~  


And then , cari breakfast pulak . Ehh ! dah macam kena keluarkan nafkah pulak aku nie . semua benda kena buat . pegi sana pegi sini pegi situuu . I'm girl Ok . Haha , sebagai anak sulung semua kerja kena buat .          * Baikk kan * Hee ~ breakfast breakfast untuk adik adik yang malas gila gila tuu . Gajah pon rajin dari diorang . Btw , nak beli roti canai tadi . pegi lha kasi tawu itu sama orang 


Me : roti canai 8 keping .
Him : 8 yer adik ?
Me : yea .
Him : 8 yer adik ?
Me : * dalam hati * tak dengar ke apa orang nie . Errkk ! 

30 minit yang lalu . 

Him : 8 yer adik ?
Me : * dalam hati * Errkk ! buat aku panas orang nie 


Kalau kesabaran aku tadak dah lama aku angkat kaki dari tempat tuu and then Get Out ! Huuu ~ * Ganas Tak ? Haha * nasib masih boleh bersabar walaupun still berdiri at situu macam orang blurr jer . orang yang makan at situ pon tengok aku macam weird jer . Haha ~ dapat jugak roti . Lalala 


Anyway , bila aku online jer . mesti ada orang tanya buat apa ? and me say ....


Me " baruu balik dari pasar "
 them : " pasar ? selalunya mak cik mak cik jer pergi pasar. Hehe "
Me : Ehh ! kau nak kata aku mak cik ? kau pikir girl tak boleh ke pegi pasar shopping shopping barang dapur ke hah  . * Errkk ! nyampah bila dengar *
Them : Ehh ! tanya jer . selalunya jarang lha ada girl pegi pasar beli barang . selalunya girl shopping at Mall jer .
Me  : Hah ! kan dah kena . kau serbuu ikod sedap kau jer . kau ingat semua girl sama ke . I'm not like other people K . 
Them : Hmmm  -_-


Btw , aku happy hidup macam nie . kau tak suka boleh angkat kaki get out . Do not bother me K . Haha      * geram nie geram ! * Huhu ~ 



#Positive minded people, do not neutral is not good. It's not a good thing . 


No comments:

Post a Comment