lalalalala ~

Hai , i'm wanie . engkau ? *pikir sendiri* cerita ini cerita benar bukan kisah dongen zaman P.Ramlee yang aku boleh suka suka jea update .i write what i feel in life . tak suka baca kau boleh angkat kaki pergi dari sini . Haha *ketawa kejam*

Friday 2 September 2011

~ aKu pElUkAn ciNtA yAnG sEjAti ~


ya ALLAH ya ROBB ..
yang membolak balikkan hati kami
selama ini aku tidak pernah tahu
bagaimana rasanya CINTA
namun aku berharap
bila CINTA hadir menyapa ku
aku tidak akan kehilangan engkau dalam Qalbu-ku

ya ALLAH ya ROBB ..
selama ini aku berdoa dan berharap
semoga dapat mencintai orang yang memiliki CINTA
yang luar biasa pada-mu

ya ALLAH ya ROBB ..
selama ini aku juga berharap
semoga akan di cintai oleh orang yang dapat
mengarahku menuju keredhaan-mu

pintaku ya ALLAH ..
izinkan aku memiliki rasa ini
hingga ia menjadi indah di dada kami ..
tanpa mengurangi rasa cinta kami ..
kepada-mu ..

amin ya Robbal 'alamin



No comments:

Post a Comment