lalalalala ~

Hai , i'm wanie . engkau ? *pikir sendiri* cerita ini cerita benar bukan kisah dongen zaman P.Ramlee yang aku boleh suka suka jea update .i write what i feel in life . tak suka baca kau boleh angkat kaki pergi dari sini . Haha *ketawa kejam*

Saturday 3 September 2011

~ hUuHuUhUH ,,, sEdEyH .. ~ :'(


enset aku rosawk .. !!
taa leyh guna daa ..
cedeyh nye ,, :'(
t taa leyh msej 'n' coll kengkawan daa
hMmMm ,,
asa cm nux hempowk + lempaq + baling + pijak2
jaa nset tuuh ..
neyh adek aku penyew keje laa neyh
aku tnggal kejap jea atas tilam
dea masowk lam bilik aku
amek nset ,, n maen cm na th
dea maen sorowk2 nset aku plak ..
eeeiiiieee ... geramnya ,,
fuuuuhhhh ...
penat aku mencarinya ,,
(rehat kejab)
terasa pulak d kaki aku benda timbul2
aku selak tikar
ya ALLAH ..
dorang sorowk nset aku bawah tikar
aku pegang nset ,,
teok2 jd jem
nAAaahhh ... sudah !!
lingkowp bh nset aku ..
eeiiisssshhhh .....
(panas mmbara aku d buatnya)
hmmmm
fuuuuhhh ,,,
seb baekk aku ny pnyabar ..
law taak bh laa dowg
hmmmmm.....
nset ,, ooo .. nset ,,
awad laa leyh jd cm tuuhh
huhuhu
(sedeyh d buatnye)
:'(
~ saboo jea laa ~  

No comments:

Post a Comment