lalalalala ~

Hai , i'm wanie . engkau ? *pikir sendiri* cerita ini cerita benar bukan kisah dongen zaman P.Ramlee yang aku boleh suka suka jea update .i write what i feel in life . tak suka baca kau boleh angkat kaki pergi dari sini . Haha *ketawa kejam*

Saturday 5 November 2011

~ kEtiKa aKu mEriNdUkAnMu .. ~





ketika aku merindukanMU..
semua rasa itu ku tumpahkan di atas sajadah
menemui_MU di Qiyamul LailMU..
di penghujung malam di waktu tidurku..

...
Di temani Dzikir, tasbih dan tahmid..
ku sujud dan bermunajat kepada_MU..
ku begitu rindu belaian kasihMU..
Rengkuh aku dlm Limpahan kasih sayangMU..

Ya Robb,
Jadikan cinta ini hanya kepadaMU..
Jadikan rasa takut ini hanya takut kepadaMU..
Jadikan lisan ini selalu melafashkan dzikir
di setiap waktu saat aku menghadapMU..

Tiada daya yang bisa ku lakukan
tanpa bantuan dariMU..
karena apa yang ada padaku
akan kembali pula kepadaMU..
Ampuni segala khilaf dan dosa2ku..


No comments:

Post a Comment