lalalalala ~

Hai , i'm wanie . engkau ? *pikir sendiri* cerita ini cerita benar bukan kisah dongen zaman P.Ramlee yang aku boleh suka suka jea update .i write what i feel in life . tak suka baca kau boleh angkat kaki pergi dari sini . Haha *ketawa kejam*

Monday 7 November 2011

~ tAk mAmpU uNtUk aKu kAtAkAN ...... ~



tak mampu untuk aku katakan  ....
tetapi aku terpaksa mengataknnya juga bahawa ,,
" aku bukan yang terbaeeekkk ... "

 .............................................................

awak ,, maafkan saya ..
sebab tak mampu jadi yang terbaek untuk awak ..
saya selalu menyakitkan aty awak ,,
disebabkan fecebuk >laman muka buku<
saya buat awak jeluz ,,
dan sedeyh ... saya tahu ,,
d setiap kesedihan di raut wajah awak
semuanya berpunca dari saya ,,
yang tak tahu menghargai orang yang menyayangi diri neyh ...
awak ,, tahu tak bahawasanya ...
" saya menyayangi awak sepenuh hati kerana Allah SWT "
awak ,, maafkan saya sekali lagi ...
saya tak mahu di sebabkan saya ,,
awak cederakan diri awak ..
awak ,, tolong laa ...
saya merayu pada awak ..
tolong la jangan melakukan sesuatu perkara yang
bukan~bukan di sebabkan saya ,,
saya tahu ,, saya bukannya terbaekk untuk awak ..
tapy ,, jangan la buat benda yang bukan-bukan ..
saya tanak kehilangan awak ..
"saya sayang awak sepenuh hati kerana ALLAH SWT "
tolong jangan ulang lagi perkara yang sama ..
dan jangan kata lagi pada saya bahawa
>awak tak sempurna bg saya ..<
awak sangat sempurna bagi saya ..
awak selalu bagi saya kegembiraan di kala diri ini sedeyh ..
di kala diri ini kesepian awak selalu menemani ..
terima kasih awak kerana memberi kebahagiaan pd diri neyh ..
tapy ,, pinta saya satu saja ..
tolon jangan melakukan perkara yang bukan-bukan
disebab kan saya yea awak ...
TOLONG LAAA AWAK ... !!!


No comments:

Post a Comment